Klantcases

PROVINCIE NOORD HOLLAND – CAS WEBAPPLICATIE januari 12, 2017 - Oliver IT heeft voor de Provincie een Costing Administration System (CAS) ontwikkeld, die draait op haar huidige SAP-systeem. Deze gebruiksvriendelijke webapplicatie zorgt ervoor dat zij inzicht krijgt en tijdig kan sturen op de kostprijs van personele inzet. Bijna 700 interne en externe medewerkers verantwoorden hun uren in de applicatie.
aldipress ALDIPRESS – UITGEVERSPORTAL december 15, 2016 - Het belangrijkste speerpunt van Aldipress was het moderniseren van haar huidige uitgeversportal. Daarnaast wilde ze dat de vernieuwde portal de mogelijkheden biedt om in de toekomst ook andere stakeholders via deze weg te bedienen. Oliver IT heeft de bestaande applicatie geoptimaliseerd en in een nieuw jasje met HTML5 lay-out gestoken.
POSTNL – INTEGRATIE KLANTENPORTAAL september 21, 2016 - Voor PostNL heeft Oliver IT meegebouwd aan het klantenportaal ‘MijnPost’, waarmee zakelijke klanten 24/7 uiteenlopende postdiensten kunnen afhandelen. Oliver IT heeft in dit traject de architectuur van het zeer complexe IT landschap ontworpen en gerealiseerd. Het voordeel van ‘MijnPost’ is dat klanten via het web eenvoudig zaken doen met PostNL.
WOONBEDRIJF – MOBIELE ONDERHOUDSAPP september 2, 2016 - De 80 vakmensen, die verantwoordelijk zijn voor de reparatieverzoeken van huurders, werken met een mobiele app ontwikkeld door Oliver IT. De complete afhandeling en uitvoering van reparatieverzoeken, mutatie-onderhoud en individuele woningverbeteringen, maar ook het logistieke proces wat daarbij hoort zijn gedigitaliseerd.
Infrax INFRAX – MOBIELE APP EN PLATFORM mei 17, 2016 - In de oude situatie tot 2015 werkte Infrax met een verouderde mobile oplossing die niet offline gebruikt kon worden en zeer gebruiksonvriendelijk was. Dankzij het nieuwe Mobile Platform van Oliver IT kunnen alle werkzaamheden voor onderhoud en aansluitingen ook offline uitgevoerd worden. Oliver IT heeft ook een mobile app ontwikkeld voor Infrax.
Struyk vrachtwagen apps STRUYK VERWO INFRA – LOGISTIEKE APPS april 21, 2016 - Voorheen was het laden en lossen voor vrachtwagenchauffeurs bij Struyk een tijdrovend proces met veel papierwerk i.c.m. vaak in- en uitstappen. De door Oliver IT ontwikkelde apps voor vrachtenwagen- en heftruckchauffeurs, gemaakt met haar eigen platform Oliver Elements, hebben de laadtijd sterk gereduceerd en de administratieve last flink verlaagd.
Stedin Header website STEDIN – VALIDATIE PORTAAL februari 3, 2016 - Het validatieproces van Stedin is een complex proces waarbij de uren en werkzaamheden van de monteurs worden beoordeeld en vervolgens worden vrijgegeven voor verdere verwerking in SAP. Oliver IT heeft hiervoor een gebruiksvriendelijk portaal gemaakt, waarbij alle benodigde gegevens in één scherm worden getoond en afgehandeld.
Parnassia Header PARNASSIA GROEP – SELF SERVICE PORTAAL december 18, 2015 - De Parnassia Groep kent binnen haar 9 zorgbedrijven grote mutaties in het personeelsbestand. Aangezien SAP geen standaard componenten heeft om deze processen (combinatie van HRM en operatie) geautomatiseerd te ondersteunen is er door Oliver IT een gebruiksvriendelijke en intuïtieve weboplossing gecreëerd.
ziut ZIUT – MOBIELE OPLOSSING oktober 23, 2015 - Oliver IT heeft voor Ziut de mobiele oplossing 'Monteur van de Toekomst' ontwikkeld om de inzet van monteurs te vergroten. Om dit doel te bereiken, zijn we uitgegaan van een toekomstvaste architectuur voor het ontsluiten van bedrijfskritische data en functionaliteiten o.b.v. SAP CE. Hierop volgde het creëren van de app en portaaloplossingen.
ziut portaal ZIUT – PORTAAL ARTIKELEN ZOEKEN juni 28, 2015 - Ziut wilde het zoeken van artikelen binnen SAP vereenvoudigen. Om dit te realiseren is een allesomvattend portaal ontwikkeld door Oliver IT. Er is nu gemakkelijke en eenduidige ondersteuning bij het zoeken naar artikelen en artikelinformatie binnen diverse systemen. Daarnaast is er een uniforme en 'slimme' artikel-zoekmethode voor het calculatieproces.
Jumbo Supermarkten JUMBO – PORTAAL ARTIKELEN OPVOEREN maart 14, 2015 - Een fusie vraagt om herstructurering op verschillende niveaus en talrijke nieuwe processen. Oliver IT ontwierp een proces waarmee de fusie tussen Jumbo en C1000 ook IT-technisch soepel verliep. Oliver IT verzorgde het samenvoegen van de Rollende Artikel Kalender (RAK), waarmee Jumbo eenvoudig inzicht kreeg in alle artikelen binnen beide organisaties.

Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten?
Bekijk dan onze klantcases of neem contact met ons
op voor een kennismaking of referentiebezoek.

Op zoek naar uitdagende projecten en
persoonlijke groei? Kom ons team versterken!
Bekijk de vacatures of neem contact met ons op.