Een klantenportaal met meer dan100.000 actieve gebruikers

Verbetering van de architectuur van het ’MijnPost’ portaal vergroot servicegraad

Voor PostNL heeft Oliver IT meegebouwd aan het klantenportaal ‘MijnPost’, waarmee klanten 24/7 uiteenlopende postdiensten kunnen afhandelen. Oliver IT heeft in dit traject de architectuur van het zeer complexe IT landschap ontworpen en gerealiseerd. Het grote voordeel van ‘Mijn Post’ is dat klanten via het web snel, eenvoudig en met zekerheid zaken doen met PostNL. In het portaal zijn meer dan 100.000 klanten actief.

„Dankzij Oliver IT zijn niet alleen de vaste lasten van mijn organisatie aanzienlijk teruggedrongen, maar ook is de duurzaamheid verbeterd”
PostNL

Vóór ieder project, maken we een duidelijk profiel van uw organisatie zodat onze dienstverlening er naadloos op kan aansluiten

Over PostNL

PostNL is de vindingrijke partner in de wereld van verzenden en ontvangen van universele post. Het bedrijf kent drie segmenten, 49.000 medewerkers en ruim tien netwerken in dertien landen. Of het nu gaat om online verzenden of via fysieke netwerken is: PostNL streeft naar een naadloze verbinding. Ze bieden gemak, controle en betrouwbaarheid voor elke klant: van grote webwinkelier tot consument. Het postbedrijf wordt aangepast aan de dalende postvolumes. Tegelijkertijd zet PostNL sterk in op de groei in pakketten en een hoge servicegraad aan klanten.

De sleutel tot het succes van onze projecten is een duidelijke vraagstelling. Waar heeft uw organisatie problemen mee? Wat is het doel dat u voor ogen heeft?

De vraag

Het ‘MijnPost’ portaal van PostNL heeft een zeer complex IT-landschap. De vraagstelling was het neerzetten van een goede architectuur en vervolgens de juiste integratie. Met als doel om de klantenomgeving, waar zakelijke klanten snel, gemakkelijk en met hoge zekerheid online hun postzaken kunnen regelen, te optimaliseren.

Bij Oliver IT lossen we graag problemen op die precies aansluiten op uw wensen!

Benieuwd naar de oplossing?

De oplossing van Oliver IT heeft het volgende gerealiseerd:
• Verhoging van het gebruiksgemak en de servicegraad voor klanten
• Post kan sneller en efficiënter worden afgehandeld.

Bent u benieuwd hoe dit is bereikt? Vul uw gegevens in en lees meer.

Gelukt! We nemen spoedig contact met u op!
Ioana Kanda Consultant
Ioana Kanda