

Minder bezoeken per storing en meer overzicht
Voorheen werd het service en onderhoud proces ondersteund met behulp van de PDA-applicatie “Online for Field Engineers”. Via deze applicatie kon de monteur zijn taken inzien en behandelen. De informatie op de PDA werd rechtstreeks opgehaald uit SAP en bewerkt. De doelstelling van het project was om de voorgaande PDA-applicatie te vervangen voor een nieuwe up-to-date mobiele app ter ondersteuning van het service en onderhoud proces.

Vóór ieder project, maken we een duidelijk profiel van uw organisatie zodat onze dienstverlening er naadloos op kan aansluiten
Talis
Als woningcorporatie voor de regio Nijmegen en Wijchen bouwt, verhuurt en beheert Talis zo'n 14.000 woningen. Met zo’n grote klus zijn er veel werkzaamheden, veel verschillende belanghebbenden en zijn er meer dan 160 medewerkers nodig. Service en onderhoud is een van de onderdelen waar efficiëntie en overzicht belangrijk zijn.
De sleutel tot het succes van onze projecten is een duidelijke vraagstelling. Waar heeft uw organisatie problemen mee? Wat is het doel dat u voor ogen heeft?
De oplossing
De nieuwe oplossing is gebouwd op het Oliver Elements platform en vormt de brug naar de SAP-omgeving van Talis waar gegevens uit opgehaald en gemuteerd worden door de app. De applicatie is te gebruiken op een iOS-smartphone of -tablet en toont de geplande afspraken met de daarbij behorende gegevens zoals het adres, de taken en bijzonderheden. Doordat de app één overzicht biedt van deze gegevens, is het voor de monteur gemakkelijker werken en plannen. Dit resulteerde in gemiddeld minder bezoeken per storing.
Bij Oliver IT lossen we, geheel naar wens, uw problemen op!
Benieuwd naar de oplossing?
Vul uw e-mailadres in en Oliver IT neemt zo spoedig mogelijk contact met u op!

