Bedrijfsapps
voor Wholesale

Oliver IT helpt groothandels om unieke handelsprocessen sneller, foutloos en schaalbaar te digitaliseren.

Digitaliseer processen

Voorkom fouten

Verhoog efficiëntie

Digitaliseer processen die er echt toe doen sneller, foutloos en schaalbaar

Loopt jouw groothandel bedrijf ook vast in Excel en losse systemen? Dat leidt tot fouten, vertraging en frustratie in de keten. Met onze bewezen aanpak ontwikkelen wij gebruiksvriendelijke bedrijfsapplicaties die helpen jouw unieke processen te optimaliseren.

Herkenbare uitdagingen?

Orders en afroepen worden handmatig verwerkt in Excel of e-mail → fouten en dubbel werk.

Voorraad en leveringen zijn niet real-time zichtbaar voor klanten en planners.

Retourstromen zorgen voor veel extra werk en fouten in registratie.

Klanten verwachten een modern portaal, maar de huidige systemen zijn verouderd en versnipperd.

Bedrijfsapplicaties van Oliver IT

ERP en CRM-systemen dekken een groot deel van de order- en voorraadprocessen. Maar juist de unieke handelsprocessen die een groothandel onderscheidend maken – zoals afroepen, retourstromen en klantportalen – passen niet in standaardsoftware.

Wij digitaliseren precies díe processen. Met maatwerkapps die aansluiten op bestaande systemen en eenvoudig te gebruiken zijn door planners, magazijnmedewerkers en klanten. Apps die direct koppelen met ERP of WMS en zorgen voor overzicht, snelheid en klantgemak.

Lees meer over bedrijfspplicaties

Andere voorbeelden van wholesale-apps

Naast de hierboven genoemde voorbeelden, zijn er tal van gespecialiseerde apps mogelijk die de efficiency, kwaliteit en transparantie in wholesale verder versterken. Hieronder vind je enkele voorbeelden van wat mogelijk is:

AfroepApp voor leveranciers

Een tool waarmee eenvoudig afroeporders kunnen worden beheerd. Krijg real-time inzicht in voorraad, leverdata en bestelstatussen, en maak de samenwerking leveranciers veel efficiënter, transparanter en foutloos.

RetourenApp voor distributiecentra

Een app die het volledige retourproces binnen het distributiecentrum ondersteunt. Het resultaat: snellere doorlooptijden, minder fouten en betere datakwaliteit voor analyses en leveranciersafspraken.

Klantportalen met realtime voorraad- en orderstatus

Bied afnemers, dealers of retailers direct inzicht in actuele voorraadniveaus, orderstatussen en leveringen — zonder tussenkomst van verkoop of customer service. Zo ontstaat een transparante, selfservice omgeving die de relatie versterkt, fouten vermindert en de interne organisatie ontlast.

FastTrack

van proces naar bedrijfsapplicatie

Met onze FastTrack-aanpak krijg je in drie weken inzicht in de digitalisering van één proces, een klikbare bedrijfsapplicatie demo en ROI-inschatting. Gratis en zonder verplichting.

Lees meer en meld je aan voor een FastTrack traject via de onderstaande knop. Per kwartaal zijn er maar 3 plekken beschikbaar!

Lees snel meer

RedefiningSimplicity

Contact

+31 (0) 73 642 76 44

Europalaan 23
5232 BC
‘s-Hertogenbosch