CRH
CRH-bedrijven bouwen op een gestroomlijnd afroepproces

Gebruiksvriendelijke Afroep App zorgt voor tevreden klanten en meer efficiëntie

Klanten zelf afroepen laten plaatsen zorgt voor tijdwinst

Overal in Nederland en België werken klanten van Struyk Verwo Infra en Stradus aan het verbeteren van de openbare ruimte. Het verwerken van afroepen die per mail en telefoon binnenkwamen, kostte de bedrijven veel tijd. Daarom ontwikkelde Oliver IT een gebruiksvriendelijke afroepapplicatie. Met de Afroep App van Oliver IT kunnen de klanten van beide CRH-bedrijven heel eenvoudig afroepen plaatsen en volgen.

De Afroep App combineert maximaal gebruiksgemak met optimaal inzicht in contracten, prijzen en de status van bestellingen. De bedrijven hebben een kristalhelder beeld van de hele contact- en bestelgeschiedenis van klanten. Het belangrijkste is dat klanten blij zijn met de controle die de app ze geeft over het bestelproces. De app mag met recht een visitekaartje voor beide bedrijven genoemd worden.

De vraag

Stradus en Struyk Verwo Infra leveren hun producten op afroep aan klanten. Die afroepen kwamen binnen per mail of telefoon. Het verwerken van bestellingen kostte echter veel tijd, bijvoorbeeld omdat sommige klanten te weinig inzicht hadden in levertijden en de onderliggende contracten. Stradus en Struyk Verwo vroegen Oliver IT om hier verandering in te brengen.

De oplossing

Samen met Struyk Verwo Infra en Stradus ontwikkelde Oliver IT een gebruiksvriendelijke app waarmee klanten van beide bedrijven eenvoudig afroepen kunnen plaatsen. De Afroep App integreert naadloos met het SAPsysteem van Struyk Verwo Infra en Stradus. Wanneer een klant een bestelling plaatst, toont de Afroep App direct alle relevante contract- en leverinformatie. Op basis van deze gegevens kan de klant een weloverwogen afroepbeslissing

Wat heeft het opgeleverd?

  • Zowel klanten als de verkoop binnendienst besparen veel tijd en hebben grip op elke stap van het bestelproces.
  • De administratieve druk is verminderd, net als de tijd Struyk Verwo Infra en Stradus kwijt zijn met het afhandelen van telefoontjes.
  • De Afroep App is uitgegroeid tot een belangrijk visitekaartje voor beide bedrijven.
  • Vrachten worden efficiënter geladen omdat klanten in de app gestimuleerd worden volle vrachten te bestellen.

Neem contact op met Oliver IT en vereenvoudig jouw IT landschap!

Contact

RedefiningSimplicity

Contact

+31 (0) 73 642 76 44

Europalaan 23
5232 BC
‘s-Hertogenbosch